juni 02, 2012

Nytt liv til gammel børsta messing!!


Det blir lett for at ting og tang hoper seg opp i huset, og ikke minst garasjen! Tanken slår meg støtt og stadig at " jeg kan jo kanskje få bruk for denne tingen en gang",- og til min og mannens fortvilelse eier vi tusenvis av ting og tang/krimskrams/skrammel og skrot, - ja kalle det hva man vil, men disse dupedingsene og mangel på system gjør at vi i tide og utide ikke får plass til bilen i garasjen! En av tingene som har fått en hedersplass i garasjen er en 5 armet messinglysestake,- ja, nå kan vi vel ikke akkurat si at den med sitt lille volum har så mye å si for at bilen ikke fåt plass i garasjen da.... Men i allefall, jeg har tenkt så på at jeg har lyst å få spraylakkert noen av disse tingene. Går man i vanlig fargeforretning, jubler man ikke akkurat over det enorme utvalget de har av spraymaling. Jubelen brøt derimot ut da jeg oppdaget at det finnes en nettbutikk som heter KEM.no. Der har det et kjempefargekart! Gjorde en bestilling og fikk en farge som står rett til min kjære grønne pute fra HK living!! Kult???
Disse fargene kom i min første bestilling! Lurer på om det dukker opp et eller annet kreativt på "harddisken" slik at jeg får spritet opp hjemmemiljøet litt. 
Aller forslag mottaes med takk!!!!!!!!

Kari

10 kommentarer:

  1. Nydelig farge!!
    Slike gamle messingstaker blir som nye med litt ny farge på seg ja:)
    Har et par slike jeg og, men mine ble hvite da... litt kjedelig, kanskje jeg skal bestille med noen Kem flasker:)

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Så SMART! Slik har eg også ein eller annan stad? :) Skal sjekke ut den linken din. Spraymaling er alltid velkommen her!

    Vi kryssar fingrane for varmare og bedre vèr!

    Klem,
    Elin :)

    SvarSlett
  3. Den ble kjempefin, og kult at den matchet puten!
    Kanskje dere også må ha garasjesalg hihi ;)
    Så koslig kommentar du la igjen hos meg, tusen takk, du har og en fin blogg, skal se mer på den strax.
    Ja, jeg kjenner Julie! Ganske godt og, vi har til og med bodd i samme hus, det var slik vi ble kjent. Jeg så henne første gang på Flekkerøya fordi jeg besøkte Camilla Longva, men kjente ikke Julie da. Verden er ikke stor hehe.
    Ha en flott søndag!

    SvarSlett
  4. Festlig! En fin måte å få brukt ting på nytt. Har sverget til sprayboks og maling på flere slike prosjekt som så helt håpløse ut i utgangspunktet.

    Ha en fin kveld!


    AW

    SvarSlett
  5. Kult! :) Jeg gjorde det samme med en femarmet messingstake jeg kjøpte på loppis i fjor, den har blitt hvit (http://kreativ-i-tet.blogspot.no/2012/02/sa-god-som-ny.html) :)

    SvarSlett
  6. Ble jo knallfint og SÅ stilig til den grønne puten!
    Klem♥

    SvarSlett
  7. Fantastiske farger!

    Liker bloggen din godt og legger meg til som følger :)

    Klem
    Vigdis

    SvarSlett
  8. God ide! Jeg har hermet og laget min egen: http://matildeskår.no/2012/08/11431/

    PS! Håper det er i orden at jeg lånte bilde av deg (linket selfølgelig).

    SvarSlett
  9. I adore this mint and turquoise!

    SvarSlett