november 13, 2012

Strikkekos

(Lyslykter og puter (alt fra Sögne home))


I kveld er det strikking som står på tapetet.... -som resten av Norge er detDorthe-genseren! Jeg synes ikke den er spesielt fin, men den er meget komfortabel.

I går var jeg så GLAD!
Da fikk jeg en fantastisk gave i posten, vunnet hos Miss Mette!
Ta en titt innom bloggen hennes. Der finner du masse fin inspirasjon! Hva gaven er, får du se på et innlegg en annen dag..

Ellers må jeg bare nevne at jeg er sååå glad for at så mange vil være med på giveawayen min! Hvis du ikke har hengt deg på, kan du bare følge linken her til høyre!


Ønsker alle en fin kveld!
Kari


6 kommentarer:

  1. Så kos med strikk:))
    Jeg ønsker meg veldig en Skappel genser, den ser sååå digg ut:)

    Gøy med pakke i posten ♥

    SvarSlett
  2. jeeey! jeg vant også noe fiiiint hos mette!!
    kos deg med strikking!

    klem

    SvarSlett
  3. Så kjekkt med strikk og eg kunne godt tenkt meg ein Skappelgenseren eg og,den er ihvertfall behagelig:)
    Kos deg med strikkinga!flott bilde:)

    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Så koselig!!
    Jeg holder også på med Skappelgenseren :)
    Fin torsdag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Skulle gjerne hatt en skappelgenser... Men kan dessverre ikke strikke...

    SvarSlett